dinsdag 17 maart 2015

try out

 
Ik vond het een eer om de try-out van je workshop "levensverhaal in beeld" te mogen meemaken. We werden gastvrij ontvangen, de ruimte in je huis waar we zaten vond ik verrassend en prettig. Ik kon tijdens de eerste keer gemakkelijk terug gaan naar mijn zintuiglijke ervaringen tijdens mijn jeugd en vond het fijn hierbij te schetsen. De opbouw moet je beslist zo houden met daarna de kaarten en dan de stap naar de collage. Wat materiaalkeuze betreft, voor het uiteindelijk werk zou je het wat meer open kunnen laten in mogelijkheden.
Mensen gaan herinneren en dat delen kan fijn zijn. Ik vond het de moeite waard als jij met je
 i pad  ging zoeken naar waar we opkwamen en hierover spraken. Zo gaat het ook met wat tussen mensen ontstaat alsof je elkaar moest tegenkomen bij jou. Ik vond het ook prettig dat je deelnam door zelf met eigen werk bezig te zijn. Je verwende ons tussendoor ook nog zo goed, maar dat is niet eens nodig. Ik ga reclame voor je maken dat is zeker.
 
Hartstikke bedankt voor de fijne ervaringen! Jeanine
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten