zaterdag 23 mei 2015

Handen

Handen, maar anders dan anders. Een handafdruk van klei, maar uiteindelijk zal ik kiezen voor papierpulp. Het is prettig om mee te werken, schoon en goedkoop. Nog belangrijker, ik ken het materiaal. Dus ......... handen maar anders, onherkenbaar. Het hoort bij de  opdracht dat deelnemers op de teamdagen kleur toevoegen. Samen een kunstwerk maken. Als iedereen een handafdruk maakt, b.v. zijn handen dichtknijpt blijft er een interessante restvorm over. Ik denk alvast na over de beschermlaag, het moet tegen weer en wind kunnen en lang mee gaan. Internet!!!!!!!!!!!


Ik kleur de pulp vooraf, maar dat geeft niet het gewenste resultaat. Onregelmatig, spikkeltjes. Het lijkt op graniet. Dan een zelfgemaakte Gessolaag er over heen, die kleur ik met respectievelijk met acrylverf, inkt en plakkaatverf. Resultaat "grijs". De Gessolaag maakt het geheel harder. Maar.................. het klopt niet. Dit zijn vuisten. Met je vuisten werken, je vuisten ballen. Het klinkt verre van vriendelijk en het past niet bij wat er uitgedrukt moet worden.
"Friendship and Creating Synergie".




 


 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten